Переконливо просимо перевіряти та оглядати посилки при отриманні!

У разі виявлення некомплекту чи пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар та відмовитися від його отримання, склавши акт (претензію).

Якщо товар не був перевірений при отриманні - ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь.

Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень та комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення.


Зверніть увагу: амуніція з гравіюванням відправляється лише по попередній оплаті, так як виготовляється під замовлення і з вашими даними. 


Способи доставки




  • Доставка на відділення Нової Пошти;
  • Кур'єрська доставка Новою Поштою;
  • Безкоштовна доставка від 1500 грн */**

  • Доставка на відділення Укрпошти (за погодженням з менеджером);
  • Кур'єрська доставка Укрпоштою;
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн ***

* Умови безкоштовної доставки не поширюються на великогабаритні, скляні товари: у тому числі клітки, лежаки з каркасом, акваріуми, нескладні переноски, тощо.

** Безкоштовна доставка Новою Поштою діє при умові повної передоплати замовлення.

*** Відправлення УкрПоштою зійснюються лише по попередній оплаті. 

Зверніть увагу, адресна доставка за рахунок отримувача. 


ПРАЦЮЄ ЛИШЕ ДОСТАВКА, САМОВИВОЗУ НЕМАЄ!


Способи оплати

Відправлення замовлень тимчасово здійснюються по передплаті до стабілізації ситуації в країні. 

Наложений платіж по узгодженню з менеджером. В основному, товар, який є на складі доступний до відправлення наложеним платежем, товари під замовлення - лише по передоплаті. 


Важливо знати: 

Статус товару "В наличии"  може означати, що товар знаходиться на дальньому складі, у постачальника або очікується постачання. Деталі уточнюйте в месенджерах чи по телефону. 

В середньому, терміни відправлення займають 2-7 робочих днів. 

Уточнити наявність товару можете на Вайбер, Телеграм, поштою. Всі дані у розділі "Контакти"

ВАЙБЕР ДЗВІНКИ НЕ ПРИЙМАЄ! 


Чат в Вабер

Чат в Телеграм

Письмо на е-мейл


Повернення або відмова від замовлення

У разі повернення товару або відмови від замовлення, якщо товар був відправлений поштовою службою, усі затрати на пересилку в обидві сторони бере на себе покупець (за вийнятком товару неналежної якості або хибно відправленного товару).
У разі передплати замовлення кошти за пересилку вираховуються із суми повернення.

Доносимо до відома! Товари підлягають обміну чи поверненню згідно законодавства.